تعمیر و نصب انواع پکیج و آبگرمکن

تعمیر پکیج در تهران و اسلام شهر

سرویس و تعمیر انواع پکیج ایرانی و خارجی در تهران و  به صورت فوری و آنلاین توسط بهترین تعمیرکاران پکیج در تهران و اسلام شهر، گروه ما ارائه دهنده خدمات و تعمیرات حرفه ای همه مدل پکیج در تمام مناطق تهران

با تشخیص مشکلات پکیج و تعمیر آن می‌توانید به موارد زیر توجه کنید:

1. بررسی کد خطا: بسیاری از پکیج‌ها دارای سیستم کد خطا هستند که در صورت وجود مشکل، کدی را نمایش می‌دهند. با مطالعه دستورالعمل‌های تولید کننده و بررسی کدهای خطا، می‌توانید به مشکل و راه حل آن پی ببرید.

2. بررسی اتصالات: مطمئن شوید که تمام اتصالات پکیج، شامل لوله‌ها، سیم‌ها و کانکتورها، درست و محکم هستند. اتصالات کم‌کیفیت می‌توانند باعث نشتی گاز یا کاهش عملکرد پکیج شوند.

3. تمیز کردن اجزا: اجزای داخلی پکیج ممکن است به مرور زمان کثیف شده یا با آلودگی‌هایی مواجه شوند که می‌توانند عملکرد آن را تحت تأثیر قرار دهند. با تمیز کردن اجزا مانند فن‌ها، رادیاتورها و مبدل‌ها، می‌توانید کارایی پکیج را بهبود بخشید.

4. تعویض قطعات: در صورتی که قطعاتی در پکیج خراب شده باشند، مانند سنسورها، شمع‌ها یا موتورها، باید آنها را تعویض کنید. این کار را معمولاً به تکنسین متخصص بسپارید تا قطعات دقیق و سازگار با پکیج شما را تهیه کند و نصب کند.

5. تنظیمات و بروزرسانی: برخی از مشکلات پکیج ممکن است به دلیل تنظیمات نادرست یا نیاز به بروزرسانی باشد. در این صورت، با مطالعه دستورالعمل‌ها و راهنمایی‌های تولید کننده، می‌توانید تنظیمات را به درستی تغییر دهید یا بروزرسانی‌های لازم را انجام دهید.

خدمات تخصصی پکیج

تعمیر و نصب نواع آبگرمکن

آبگرمکن‌ها تقریبا در تمام خانه‌هایی که از پکیج استفاده نمی‌کنند، وجود دارند تا آب را برای مصارف خانگی گرم کنند. یکی از مشکلات رایج آبگرمکن‌ها جرم‌گرفتگی آنها است. با وجود اینکه آب منازل در شبکه آبرسانی شهری تصفیه می‌شود، اما تشکیل رسوب در لوله‌ها باعث کاهش بازده و حتی مختل شدن عملکرد آن می‌شود. البته این تنها مشکل آبگرمکن نیست و ممکن است برای موارد دیگری مانند روشن نشدن آبگرمکن، گرم نشدن آب، یکسره کار کردن آبگرمکن، نشتی گاز، گرم شدن بیش از حد آب، خرابی سنسور حرارتی، ترکیدگی لوله‌ها، سرد و گرم شدن آب و … نیاز به تعمیر آبگرمکن پیدا کنید.

  1. خراب شدن سنسور

  2. جرقه زدن دستگاه

  3. خاموش شدن ناگهانی آبگرمکن

  4. تغییر رنگ آب خروجی آبگرمکن

  5. نشتی گاز در آبگرمکن

  6. گرم نشدن آب خروجی آبگرمکن

  7. کم شدن فشار آب گرم در آبگرمکن

  8. کم بودن شعله آبگرمکن دیواری بوتان

خدمات تخصصی آبگرمکن

نمایندگی رسمی انواع پکیج های موجود در بازار و ابگرمکن با نیروی های متخصص