سرویس کولر گازی در خانه

coolservice

سرویس کولر گازی در خانه

اگر یک دستگاه تهویه مطبوع در خانه خود دارید، موافقت خواهید کرد که بزرگترین چالش داشتن یک دستگاه تهویه مطبوع، پرداخت هزینه تعمیرات گران قیمت آن و اطمینان از نگهداری آن

در خارج از فصل است. برای کمک به شما در این زمینه، در اینجا نکاتی را در مورد تعمیرات و نگهداری آسان کولر گازی آورده ایم. همچنین می توانید آن را به چک لیست تعمیر

و نگهداری خانه تابستانی خود اضافه کنید.

این راهنما به شما کمک می کند تا مشکلات جزئی در واحدهای خنک کننده را قبل از تبدیل شدن به تعمیرات یا خرابی های گران قیمت تهویه مطبوع شناسایی کنید.

ما همچنین نکاتی را به اشتراک می‌گذاریم که به شما کمک می‌کند AC خود را تا حد امکان کارآمد کنید تا از حداکثر سرمایش و هزینه کمتر انرژی اطمینان حاصل کنید.

بنابراین، بدون هیچ مقدمه ای، بیایید تهویه مطبوع شما کار کند!

نکاتی برای تعمیر کولر گازی در خانه و ترفندهای تعمیر و نگهداری آسان برای صرفه جویی در هزینه

با توجه به شرایط آب و هوایی در بخش‌های جنوبی پاکستان، اکثر صاحبان خانه‌ها تا اواخر سپتامبر و حتی اکتبر در شهرهایی مانند کراچی

برای خنک نگه داشتن آنها به کولر گازی متکی هستند.

همانطور که انتظار دارید، اکثر ما به محض وزش اولین نسیم زمستان به راحتی کولر گازی عزیزمان را فراموش می کنیم. تعمیر و نگهداری لازم به تعویق می افتد و ما

در پایان هزینه تعمیرات گران قیمت را در فصل بعد پرداخت می کنیم. در واقع، برخی از ما در نهایت یک مورد قدیمی را با یک جدید جایگزین می کنیم.

بنابراین، برای اینکه تعمیر و نگهداری پیشگیرانه برای شما بسیار راحت و جامع باشد، در اینجا مجموعه ای از نکات تعمیر و نگهداری آسان کولر گازی

را برای صرفه جویی در هزینه آورده ایم:coolservice

فیلترهای هوا را عوض کنید

مبدل های حرارتی تمیز

زباله ها را در نزدیکی واحد بیرونی پاک کنید

جریان هوا را بهینه کنید

لوله های مبرد و عایق را بررسی کنید

کویل اواپراتور را تمیز کنید

رفع نشتی

تجمع یخ را حذف کنید

ممکن است کلیشه ای یا یک ترفند فرسوده به نظر برسد، اما اگر می خواهید از پرداخت هزینه تعمیرات پرهزینه اجتناب کنید، تعویض یا تمیز کردن فیلترهای هوا در AC شما بسیار مهم است.

همانطور که انتظار دارید، واحد خنک کننده تهویه مطبوع شما میزبان گرد و غبار و سایر آلرژن های موجود در هوا مانند گرده، کنه، شوره و حتی موهای ریخته شده است.

بسته به اینکه AC شما چند وقت یکبار و چه مدت کار می کند، باید سالانه فیلترهای هوا را عوض کنید و هر ده تا پانزده روز یکبار آنها را تمیز کنید.

فیلتر هوای تمیز نشده علاوه بر آهنربایی برای کثیفی و گرد و غبار، مانع از جریان هوا نیز می شود که می تواند به شدت منجر به خنک شدن کمتر و در نهایت باعث نشتی شود.

برای مدت طولانی آن را نادیده بگیرید و در نهایت با یک سیستم خنک کننده آسیب دیده مواجه خواهید شد که نیاز به تعمیر و شاید جایگزینی دارد.

تمیز کردن فیلتر هوا

فوق العاده آسان است و می توان آن را در خانه بدون استخدام یک متخصص انجام داد. در اینجا چیزی است که شما باید انجام دهید:

AC را خاموش کنید و کلید اصلی را نیز خاموش کنید.پانل جلوی واحد خنک کننده خود را تا زمانی که صدای کلیک بشنوید، بلند کنید.

با نگه داشتن لولاها به آرامی از دو طرف، می توانید به راحتی پانل جلویی را جدا کنید.