یخچال ماشین کمپرسوردار

یخچال ماشین کمپرسوردار

یخچال ماشین کمپرسوردار

مشخصات فنی وسایل نقلیه یخچال دار و کامیونت های یخچال دار(3محوره)

نام محصول: کامیونت یخچال دار 3 محوره (TY340-A)

طول خارجی: 13،580mm

طول داخلی: 13،400mm

عرض خارجی: 2،600mm

عرض داخلی: 2،480mm

ارتفاع کل: 4،060mm

ارتفاع داخلی: 2،500mm

وزن کامیونت: 7،700kg

(به همراه Thermo king مدل SL200X)

حداکثر وزن بارگیری: 24،000kg

ظرفیت: 83 متر مکعب

سختار شاسی

ساختار تمام فولادی جوشکاری شده از جنس     ST 52.3/QST 380 Tm با عضو طولی ساخته شده از یک تیر جوشکاری شده خاص، تمامی قطعات از فولاد پرس شده ساخته می شود. قطعات باید در فیکسچرهای خاص جوش کاری شده با موتور جوش آرگون خودکار مونتاژ شوند.

ساختار بدنه

تمامی قسمت های بدنه از صفحات ساندویچی یک تکه( عایق پلی یورتان Bayer آلمان) با صفحاتی که هردو سمت آن از پیش با آلیاژ روی-آلومینیوم روکش شده است   یخچال ماشین کمپرسوردار

خواص لوله مسی

در روش های نصب آورده شده در این متن، جنس لوله ها از مس در نظر گرفته شده اند (بجز مواردی که مشخص شده باشد). استاندارد 1-EN 12735،ویژگی های لوله های مسی بدون درز با قطر خارجی از 6 تا 108 میلیمتر و از  1.8 تا 41.8 را برای استفاده به عنوان لوله های انتقال مبرد در سیستم های تهویه ی مطبوع و یخچال ها توصیف میکند. مس یک ماده عالی برای استفاده در سیستم های سرمایشی و تهویه ی مطبوع است. با کاهش دما پایداری و ثبات مس افزایش می یابد.حالت شکنندگی(تردی) در دماهای بالا در لوله های مسی ( در مقایسه با سایر موارد ) وجود ندارد. لوله های مسی در مقابل تمام مبرد های معمول نظیر HC ها، HFC ها، HCFC ها مقاوم هستند.

ویژگی های مشخص لوله های مسی به شرح زیر می باشد:

  • کیفیت سطح داخلی
  • انتهای لوله های بسته(درپوش)
  • نشانه گذاری لوله ها
  • آزمون
  • مقاومت در برابر فشار

درسیستم های سرمایشی و تهویه مطبوع اتصال لوله های سی صرفا به واسطه جوشکاری یا استفاده از اتصالات فشاری مجاز است. مطابق با استاندارد EN 378-2 ، جوشکاری لوله های مسی بزرگتر نیز مجاز است. اتصالات سیستم نیز باید منطبق با همین شرایط باشند. استفاده از اتصالات با لحیم نرم نیز مجاز نیست!

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *